Гарантії

Наполегливо рекомендуємо, перед початком використання будь-якого товару, уважно вивчити гарантійні умови та інструкцію з експлуатації.

Перевірте товар на відсутність дефектів під час отриманні.

Гарантійне обслуговування здійснюється тільки у період, який передбачений гарантією постачальника або виробника.

У разі виникнення гарантійного випадку, компанія «ОСД Східна Європа» виконує зобов'язання по сервісному обслуговуванню: ремонт або заміна.

У разі виникнення гарантійного випадку:

  • зв'яжіться з менеджером компанії та повідомте про проблему;
  • будьте готові надати оригінал товарно-касового чека з датою покупки та мокрою печаткою, гарантійний талон, заяву, деталь, що вийшла з ладу або товар цілком.

Контактна інформація (номери телефонів та адреси) вказана на нашому сайті та у супутніх документах.

Гарантійний ремонт не проводиться, якщо:

  • не виконані належні умови компанії-виробника з використання та обслуговування товару;
  • порушені правила установки/складання та подальшої експлуатації виробу;
  • виріб використовувався не за призначенням;
  • механічні пошкодження, а також пошкодження внаслідок транспортування або зберігання;
  • ушкодження, які викликані потраплянням у виріб сторонніх предметів, речовин, рідин тощо;
  • ушкодження, пов'язані з перепадом напруги, неправильним підключенням до електричної мережі;
  • проводився ремонт або сервісне обслуговування не сертифікованими фахівцями, який спричинив непередбачені або незворотні наслідки;
  • виявлені сліди стороннього втручання (ремонт, модифікація, зміна заводських налаштувань виробу);
  • гарантія не поширюється на товари та вироби, які пошкоджені внаслідок обставин непередбаченої сили (надзвичайні події, пожежа, потоп тощо), а також псування виробу комахами або тваринами тощо